Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

WORLDVENTURES - ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΟΛΟΙ ΨΥΧΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ VIP TRAVEL CLUB






Η WorldVentures είναι μια από τις πολλές διακτυακές εταιρίες και το μεγαλύτερο VIP Travel Club.

Δραστηριοποιείται στον χώρο των πακέτων ταξιδών και στον χώρο του τουρισμού, ως Travel Club έχει ως στόχο να αυξήσει τα μέλη του, γιαυτόν τον λόγω χρησιμοποιεί την τεχνική διαφήμισης του δικτυακού μάρκετινγκ ή αλλιώς διαφήμιση στόμα με στόμα ως μέσω προώθησης/διαφήμισης.
Κάθε μέλος της πληρώνει συνδρομή (όπως σε κάθε club/σύλλογο), και μπορεί να γίνει κάποιος μέλος μέσω της σύστασης.
Η εταιρία επιστρέφει το 65% των κερδών της στα μέλη της για αυτόν ακριβώς τον λόγω, για να την συστήσουν στους φίλους τους.
Τον τελευταίο χρόνο η WORLDVENTURES αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς στην Ελλάδα, αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν και πολλοί που μπαίνοντας στον χώρο του δικτυακού μάρκετινγκ γνωρίσανε παταγώδη αποτυχία ή τους... "σόκαρε" ο χώρος του marketing σε τέτοιο βαθμό που ξαφνικά... ανακαλύψανε τον τροχό!
Αρκετοί από αυτούς που παρακολουθούν μία παρουσίαση του project της WorldVentures λοιπόν, τρέχουν να αναζητήσουν πληροφορίες, που αλλού, μα φυσικά στην μηχανή αναζήτησης της Google, θεωρώντας ότι εκεί θα μάθουν περισσότερες πληροφορίες. Έλα όμως που στο Διαδίκτυο πλέον υπάρχει τέτοια ελευθερία λόγου που ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει, χωρίς αποδείξεις και χωρίς ονοματεπώνυμο, αυτό βέβαια σοβαρεύει μερικές φορές!
Έτσι παρατηρούνται φαινόμενα ψευτο...bloggers, χρηστών δηλαδή που μέσω ενός άγνωστου blog γράφουν ένα άρθρο ΠΑΝΤΑ με τρανταχτή επικεφαλίδα τύπου: "απάτη", "πυραμίδα" κτλ. χωρίς φυσικά πάντα να αναφέρονται πραγματικά σε κάτι τέτοιο, αλλά κυρίως κατηγορώντας το marketing και όχι την εν λόγω εταιρία, γιατί το να κάνει κάποιος την εξίσωση, είναι πυραμίδα άρα παράνομη δείχνει πόσα γνωρίζει περί μάρκετινγκ!
Θα σας εξηγήσω τι εννοω παρακάτω... και σίγουρα θα τρομάξετε αν δείτε ότι σύμφωνα με αυτήν την εξίσωση δεν πρέπει να τρώμε, να τηλεφωνούμε ή να χρησιμοποιούμε υπολογιστές!

Απάτη λοιπόν είναι να δώσεις χρήματα και να μην πάρεις το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασες, απάτη είναι να σου οφείλονται χρήματα και τελικά να μην τα εισπράττεις, ΚΑΝΕΝΑΣ όμως δεν αναφέρει τέτοιο ή παρόμοιο γεγονός!
Το αν κάποιος θέλησε να μπεί στον χώρο του δικτυακού μάρκετινγκ αλλά δεν γνώριζε τίποτα τότε θα έπρεπε να φροντίσει να ενημερωθεί. Αν διαφωνεί με τον τρόπο που δουλεύει το μάρκετινγκ τότε κακώς έκανε ασχολήθηκε. Άρα δεν φταίει κανείς άλλος για τα λάθη κάποιον κυρίως γιατί ως ενήλικοι έχουν οι ίδιοι ευθύνες για τις αποφάσεις τους εάν τελικά δεν επιθυμούν κάτι. Καταγγέλλει λοιπόν κανείς ότι έκανε 4 συστάσεις και ενώ θα έπρεπε να μην ξαναπλήρωνε ευρώ χρεώθηκε; Καταγγέλλει κανείς ότι ενώ θα έπρεπε να πάρει το Χ χρηματικό ποσό δεν το πήρε; Μα φυσικά όχι, γιατί αν ίσχυε αυτό θα έκανε μια σοβαρή κίνηση και δεν θα καθόταν να γράψει στο Ιντερνετ τα σχόλια του θέλοντας να το παίξει... γνώστης νομίζοντας ότι ετσι κάνει καταγγελία!
Εμένα προσωπικά όλο αυτό μου θυμίζει τους άνδρες που τρώνε χυλόπιτα από μια γυναίκα και σπεύδουν να την κάνουν βούκινο σε όσους περισσότερο γίνεται για το πόσο... άσχημη τελικά είναι! Κυρίως για να καλύψουν την αποτυχία τους και σε αυτήν την περίπτωση.
Στο "καλύτερο" βέβαια από αυτά που έχουν διαβάσει τα μάτια μου, μία ανώνυμη αρθρογράφος η οποία ανέφερε την εταιρία ως "World of ventures"(!), κάτι που δεν μου έκανε εντύπωση γιατί όπως η ίδια έγραψε, της είχαν κάνει παρουσίαση μέσω... Skype. Ωστόσο, το ότι δεν θυμόταν πολλές και σημαντικές πληροφορίες από αυτό που παρακολούθησε, δεν την πτόησε στο να συντάξει ένα άρθρο. Έτσι αναρωτιόταν πως η BMW και η Mastercard δεν είναι ενήμερες για την (κατά την γνώμη της μη υπαρκτή) συνεργασία τους με την WorldVentures! Που να γνωρίζει βέβαια ότι τα μέλη της έχουν κανονικά στα χέρια τους την κάρτα Mastercard με ειδικό λογότυπο.

Πάμε τώρα να αναλύσουμε κάτι το πρωτοποριακό για να διαπιστώσουμε τι θα πεί ΠΥΡΑΜΙΔΑ μέσα απο ένα απλό παράδειγμα:
Έστω ότι ανοίγει ο κύριος Λάκης μια πιτσαρία χωρίς να έχει ιδέα από τον χώρο των επιχειρήσεων. Επενδύει λοιπόν ένα κεφάλαιο και ξεκινάει. Τον πρώτο του τρίμήνο που δεν γνωρίζει κανείς για την επιχείρηση του έχει 100 πελάτες, τον δεύτερο τρίμηνο, οι πελάτες του αυξάνονται, το επόμενο τρίμηνο λόγω του ότι το προιόν του έχει γίνει γνωστό κάνει τις διπλάσιες πωλήσεις φτάνοντας σε έναν χρόνο να φτιάξει ένα ΔΙΚΤΥΟ πελατών, ή αλλιώς ΠΥΡΑΜΙΔΑ γιατί κατά την ανάπτυξη ενός δικτύου που ξεκινάει από το μηδέν θυμίζει τρίγωνο ή αλλιώς ΠΥΡΑΜΙΔΑ (γιατί η λέξη "τρίγωνο" είναι αρκετά φλώρικη για να τρομάξει κόσμο!).
Κανονικά βέβαια το σύστημα πληρωμών των εταιριών δικτυακού μάρκετινγκ θα έπρεπε να λέγεται δενδρικό! Άρα σωστότερα εταιρίες-δένδρα και όχι εταιρίες-πυραμίδες. Και ξέρω καλά τι λέω διότι ακριβώς το ίδιο διδάχθηκα στη σχολή προγραμματισμού στο μάθημα: "Αλγόριθμοι-δομές δεδομένων".
Και καλά διαβάσατε ο υπολογιστής χρησιμοποιεί αυτές τις πυραμίδες, δένδρα όπως θέλετε πείτε το, για να αποθηκεύσει δεδομένα στην μνήμη. Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο, ο υπολογιστής σας είναι και αυτός ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!

Binary Tree (Δυαδικά δένδρα)
Το δυαδικό σύστημα δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια δομή δεδομένων (data structure) αποθήκευσης πληροφοριών στην μνήμη του υπολογιστή/αλγόριθμος αναζήτησης δεδομένων. kuinet.gr Κλικ ΕΔΩ
http://kostasedessa.blogspot.gr/2013/12/worldventures-vip-travel-club.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου